شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۳۳:۳۵

دریادار سیاری مطرح کرد:
جمعه؛ تمرین مشترک دریایی ایران و هند در شرق تنگه هرمز

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه ششمین همایش تجلیل از اسطوره‌های ارتش گفت: به مدت سه روز میزبان ناوگروه هندی هستیم و روز جمعه تمرین مشترک دریایی یک روزه را در منطقه شرق تنگه هرمز انجام خواهیم داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه ششمین همایش تجلیل از اسطوره‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه تکاوران نیروی دریایی مدافع خرمشهر که صبح امروز در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح چهارم آبان ماه سال ۵۹ منطقه خرمشهر را ترک کردیم و آرزو داشتیم که دوباره به این منطقه برگردیم و آن قسمت تصرف شده را آزاد کنیم.


وی افزود: با چشم گریان منطقه را ترک کردیم، اما در سوم خردادماه سال ۶۱ از همان نقطه که خرمشهر را ترک کرده بودیم، دوباره وارد این شهر شدیم و سجده شکر به جا آوردیم. دریادار سیاری در خصوص حضور ناوگروه هندی در آب‌های ایران تصریح کرد: از صبح روز گذشته میزبان ناوگروه هندی هستیم و تا سه روز آنها در آب‌های ایران حضور خواهند داشت؛ روز جمعه تمرین مشترک دریایی یک روزه در منطقه شرق تنگه هرمز با ناوگروه هندی خواهیم داشت. وی ادامه داد: دو فروند ناوشکن از نیروی دریایی هند به همراه بالگرد با ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش تمرین یک روزه را انجام خواهند داد که نشان‌دهنده جایگاه جهوری اسلامی ایران در عرصه دریایی است. با کسانی تمرین می‌کنیم که شاید باور نمی‌کردند که ما توان لازم را داشته باشیم، اما امروز باور دارند و با ما تمرین می‌کنند.


فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: در سال ۹۵ تلاش می‌کنیم چندین الحاق جدید داشته باشیم؛ به دنبال الحاق ناوشکن سهند، زیردریایی فاتح و ناوشکن موج شماره ۴ که هنوز نامگذاری نشده است به نیروی دریایی هستیم. دریادار سیاری خاطرنشان کرد: همچنین در سال ۹۵ حضور در دریای آزاد را باید گسترش دهیم و امیدواریم بتوانیم در این سال در اقیانوس اطلس حضور پیدا کنیم. وی در خصوص خرید تجهیزات از کشور روسیه گفت: در نیروی دریایی برای ساخت هر آن چیزی که نیاز داشته باشیم، اقدام می‌کنیم.



  کد خبر : 1722
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :